Värst hittils

Fick den mest pinsamma kommentaren någonsing, jag antar att denna person driver, kolla bara på mailadressen lixom. Jag skulle kunna sitta och försvara mig mot det han skriver i de sista raden, men jag har högre tankar än så om mina läsare. Ni förstår nog själva att det här en människa som inte vet något om mig. Jag blir ändå upprörd, för att jag verkligen hoppas att tjejer inte tror att alla killar har denna uppfattning.
Och lilla vän, jag bor själv på "malmen" och jag har aldrig någonsin träffat på en kille med åsikter ens i närheten av dina. Trevligt att du verkar gilla skeppargatan, den ligger bara en bit från mig, men pojkvän bor faktiskt där. Vilket nummer bor du på?

stures  ([email protected]) om Mogi är pinsam:
det bästa som finns är tjejer som mogi, ingen kille tycker det är attraktivt med tjejer som legat med många, slapp fitta och allt som kommer med fnask. Det är många killar som trånar efter henne ute på krogen men hon avfärdar alla, gång på gång, men detta får oss killar att vilja ha henne ännu mer. Lycko hennes kille. En tjej som hon är högst i ranking här på malmen.

Tjejer som är kåta och bara vill ligga som du är förbrukningsvara. En tjej som mogi vill man ha som flickvän, någon orörd och svårfångad.


Jag ska vara ärlig mot er, mina fina, fina läsare. Det är sånt här jag vill skriva om. Min åsikter kring sex, politik, skönhet osv. Jag skulle älska att han en blogg fullt med inlägg kring det. Skulle ni tycka det var roligare med mer sånna inlägg, och mindre elakheter kring kläder. Självklart ska den avdelning också få finnas med, det är ju det som fått er alla hit :)

Men bloggen skulle blir lite mer What not to think istället för What not to wear hehe.

Kommentarer
Postat av: michaela

kan du inte göra två olika bloggar? låta denna inrikta sig på kläder, och den nya på tankar? sen ge oss länken till din nya?



gillar dina åsiktsinlägg om sex. politik och skönhet väldigt mkt! Men gillar de andra med..

2009-01-08 @ 20:04:19
URL: http://wownerd.blogg.se/
Postat av: Helen

Otroligt onödig kommentar den killen lämnade. Du har helt rätt i allt du skrev i inlägget nedanför, jag kände igen mig i allt du skrev. Att man har sex tidigt i ett förhållande betyder inte att det är det enda som killen vill få ut av oss. Jag vill gärna se fler inlägg om sex, politik och skönhet! Jag gillar din blogg stark.

2009-01-08 @ 21:49:55
URL: http://heln.blogg.se/
Postat av: Mimi

Men gud, vad är det för pucko som har skrivit det där? Han verkar ju helt knäpp..igorera bara...men man blir ju som sagt lätt upprörd även om man inte tar åt sig...

2009-01-08 @ 21:57:18
URL: http://imimi.blogg.se/
Postat av: elin

Åh, åsikter gillar vi! Jag försöker ha en blogg som är lite både och, för varför ska man behöva välja att antingen gilla politik eller mode?

Fördelen med att ha åsiktsinlägg i den här bloggen är att modeinläggen lockar läsare, och då även läsare till mer "seriösa" inlägg. Nackdelen är ju att bloggen är just en anonym modeblogg om just avd man inte ska ha för kläder, och det får inte glömmas bort. Då tappar bloggen sitt syfte.



Variation blir nog bäst ändå. Jobbigt att läsa en blogg med enbart djupa och seriösa inlägg flera gånger om dagen.

2009-01-08 @ 22:44:00
URL: http://elinwrites.blogg.se/
Postat av: Missbella

what not to think låter perfekt!!! Du Skulle nästan ha en sådan blogg!! Kör pååååååå!

Apropå killen som skrev, vilken nonsens. Hans kommentar borde vara din första inlägg som svar i din "nya"blogg- what not to think;)!!

2009-01-10 @ 01:00:15
URL: http://missbellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0