Vaddå diet?

ellen om Kissen:
när börjar du med din diet? vill följa den :)

svar: När har jag någonsin sagt att jag ska börja på en diet? Dieter är dumheter. Det handlar bara om sunt förnuft när det kommer till mat.

Jag försöker hålla mig borta från socker och godis, samt snabba kolhydrater som ljust bröd och ljuspasta. Jag äter bara lågfett mejeriprodukter, men det är för att jag tycker det är godare med lätta än bredgott osv. Svårare än så är det inte. Dock måste jag erkänna att jag unnar mig väldigt mycket också. Livet är för kort för att plåga sin kropp med att bara äta sallader. Jag tränar 2 gånger i veckan, och hur klyschigt det än låter så mår jag bättre av det. Jag har äntligen börjat få lite biceps haha.

Kommentarer
Postat av: Ällen

jag skulle vilja gå upp i vikt, fast på ett snyggt sätt. varför är det aldrig nån tidning som skriver hur man gör det? :P

2009-01-29 @ 14:58:48
URL: http://kaninmonster.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej hej! Nu har jag rensat garderoben. Kika gärna in och kolla om du hittar nått. http://splashi.blogg.se/stuffforsale

2009-01-29 @ 17:47:54
URL: http://splashi.blogg.stuffforsale
Postat av: Cecilia

Hej,



det här känns ju kanske lite töntigt att skriva; men ville bara tacka för att du supportade mitt inlägg hos Dennis. Jag brukar försöka att hålla i fingrarna och inte kommentera när jag blir irriterad (eftersom jag också grämer mig över alla som bara klagar där ute), men jag blir så oroad när den där uppenbarligen sjuke killen förespråkar såna där saker. Jag har själv aldrig varit anorektisk men är överviktig och har en otroligt ångestfylld relation till mat. Jag tror nog att hetsätare och anorektiker innerst inne är ganska lika; ett behov av kontroll och ett hål som behöver fyllas, varesig det är av luft eller av kalorier. Så det känns skönt när vi kan sluta upp bakom varann för en bra orsak.



Jisses vilket dravel det blev nu. Men iaf - hoppas du mår bättre. Och fortsätt vara arg på Dennis tills han skärper till sig... :)

2009-01-29 @ 21:00:31
Postat av: Anonym

Sund och bra inställning! Livet är för kort för att aldrig unna sig

2009-01-31 @ 14:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0