Svar

Anonym om Svar på kommentarer:
varför försöker du spela så bitchig i alla svar? vissa saker folk kommenterar är inte taskiga på något sätt, och endå skriver du nedtryckande svar! du förlorade nyss en läsare.

svar: Jättetråkigt att du slutar läsa bloggen. Jag har vart bitchig i vissa svar, som när man uttrycker sig nedlåtande om unga mammor eller vad jag skrivit. Då ger jag bra tillbaka med samma medicin, om man lämnar en "bitchig" kommentar, så får man ett "bitchigt" svar. Sen försöker jag som alltid skriva roligt-elakt, även i dessa svar Men jag ska försöka bli lite snällare.

Kommentarer
Postat av: Fantasy Girly

NEJ, bli inte snällare!! Då förstör du ju själva idén till bloggen!

2009-01-12 @ 15:21:04
URL: http://fantasygirly.blogg.se/
Postat av: Sophia

jaa, håller med den innan! du behöver inte ursäkta dig för att du är elak, det är fan meningen med bloggen (typ)

2009-01-12 @ 16:22:43
Postat av: michaela

var som du känner för =)

2009-01-13 @ 00:30:49
URL: http://michaeala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0