Svar på kommentar

Anonym om Klingan:
Efter att ha kollat igenom samtliga av dina inlägg i denna kategori är det dags att kommentera...
Varför inte bara säga "Kan inte Sverige bli så mainstream som de bara är möjligt... så att alla går omkring och ser likadana ut och vi SLIPPER denna skit som kallas mode?!"
Det är ju i princip så det är. Du dissar allt utan det som klassas som "normalt"..
Tänk om INGEN stack ut. Fan va tråkigt :P

Och du hatar allt som heter rock'n roll märker jag.
Sotiga ögon, trasiga strumpbyxor, skinn (aaalraaaajt StinaLees kompis var igen hit ;) Haha!) och nitar.
Alla har olika smak. Och det behöver inte betyda att vi andra går på droger för att vi tycker det är snyggt....

Ne jag gillade inte Stinas 90-tals comback och Englas randiga strumpisar heller, men ja... ja tror de försöker vara orginella och egna och det är ju ett steg på vägen.

Menmen... fortsätt lovorda mainstream. Non of my buisness accually. Var bara tvungen att låtsas som det var det. Men nu ska jag tillbaka och kolla vidare på Amanda.
That girl rocks ;)

Ps. Denna outfit är sjukt snygg! :)



svar: Jag tycker visst det är bra med en unik stil, men det är ganska svårt att skriva roliga kritiska inlägg om någon som står i jeans och t-shirt, därför blir de ofta om dom som gått "over-the-top". Jag tycker inte Amanda har någon speciellt egen stil, det hon har på sig finns överallt. För mig är rock en muskstil, inte ett sätt att klä sig. De du kallar rock, ser jag mer som trashigt. Jag tycker helt enkelt att det är underligt hur det kan bli trendigt med att ha söndriga strumpbyxor. Och det är ju knapapst något unikt att ha det, eftersom varenda modebloggare hyllar den looken.

Stina-Lee och Engla har fått en diss var, alltså lär ju jag inte tycka sådär jätteilla om vad dom har på sig eller hur? Varför försvarar du inte Kissie eller Mogi som jag skrivit ett flertal gånger om istället? Ifall du kollar på min kategori Well done! så ser du några outfit som jag hyllat, vilka jag inte tycker alla går under bemärkelsen mainstream.

Sedan har jag gjort det till min uppgift här i bloggvärld att slå hål på allt hyllande av saker bara för att man måste. Man "måste" tycka Amanda Berg och Engla är gudar, man "måste" älska stentvättade jeans bara för att Klingan och Farhman har det.

Men jag måste erkänna att jag ändå är glad över din kommentar, för om du tagit dig tiden att läsa stora delar av bloggen och även skriva en lång kommentar så måste du ju tycka att den är något intressant.

All kärlek Li

p.s. Jag tycker nitar är skitsnyggt, men Klingan hyller det i varannat inlägg vilket har gjort mig lite mätt på nitisar, iallafall hennes kreaktioner.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Bra svar! Du är definitivt tillagd på bloggkoll :)

2009-01-03 @ 14:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0