Plus i kanten till Marie Plosjö

Såg ni kommentaren av Marie Plosjö herself om inlägget jag skrev om henne? Skönt att man kan ta att folk skojar om än och lägga ut en bild man själv tycker är äcklig trots att man lever på att vara snygg.  Natcha Peyre har mycket att lära av henne, som går banans så fort någon säger något annat än att hon är snygg och modig som flyttat från Sverige.

Marie Plosjö om Marie Plosjö:
I min blogg så beskrev jag bilden. Den är helt klart äcklig. Sen var det tänkt att man skulle få tänka själv och det lyckades jag bra med eftersom det var en massa som skrev om den.
Knappast sexig. Den som tror det måste ha en snedvriden bild.

Förövrigt drömde jag igår natt att Blondinbella blivit gravid och därför slutat med alla drinkar och annat. Jätteglad var hon för bebis, och Nils också!. Bli lite besviken när jag vaknade. För hur spännande skulle inte hennes blogg bli med en sådan stor frändring? Särskilt medtanke på att hon själv förklarat att det är egoistisk att inte gör abort om man inte har en fast inkomst. Orkar inte förklara hur otroligt korkat det uttalandet är, tror folk med något innanför pannbandet förstår varför själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0