Kenzas nya tatuering

Känns det inte bara så jävla onödig? Om man ska göra ngåot, så gör det ordentligt, det där lilla hjärtat skulle am nju kunna fylla i min märkpenna någon gång i veckan tills man tröttnade... Men antar att det är något hon och Teo gjort tillsammans, vilket egentligen bara gör det hela ännu värre. Jag tror nämligen det betyder otur att tatuera sin älskade namn eller någon annan symbol. Sen kanske man kan chilla lite med att bestämma sig för att spendera resten av sitt liv med någon när man är 17, men det är ju bara min åsikt...



(bild kenzas.se)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Håller med, tänkte exakt lika om det där med märkpennan..

2009-01-06 @ 00:22:52
Postat av: Paulina

just så där gjorde jag faktiskt i ett par veckor, fast på armen, i våras.. jag ritade ett litet hjärta och fyllde i det då och då... så jag kan säga att jag håller med dig om att man lika bra kunnat rita det med en bläckpenna varje dag ;) men samtidigt kan ju enkelt vara snyggt! och om nu det inte håller med teo så är det bara ett hjärta och inte ett hjärta med ett T iaf :-D

2009-01-06 @ 01:40:23
URL: http://bryno.blogg.se/
Postat av: E

Jag håller med dig! Ska det vara så ska det banne mig vara rejält...Må gott och du, STORT grattis till nomineringen.

2009-01-06 @ 01:44:27
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker den var jättegullig iallafall, hon skrev ju att den var för alla som hon älskar? inte bara teo.

2009-01-06 @ 21:22:59
Postat av: Mickis

Precis läs hennes blogg det står för alla hon älskar.Min åsikt är att det inte spelar någonroll om tatueringen är stor eller liten så länge den är personlig .

2009-01-06 @ 23:38:06
Postat av: mammabecka

Ja.. jag vet inte om jag hade vågat tatuera in någon symbol som ska stå för mig och min fästman, trots att jag känner mig riktigt säker på honom nu så vet man aldrig.

2009-01-07 @ 01:02:49
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: meis

som andra har sagt är de för alla hon älskar.

men hallå, vissa kan vara säkra på vem de vill spendera livet ihop med när dom är 17 år. Ifall det känns så bra att man skulle kunna vara tillsammans hela livet så är det väl bara bra eller?? Vad spelar de för roll om man är 17 eller 30? att man har hunnit ligga mer när man är 30 eller?

Jag är inte kenzas största fan men tycker att det är fint att hon och teo har så bra relation och klarar av detta.

finns folk som träffats när dom är 14 och gifter sig, ålder är bara en siffra, oftast.

2009-01-16 @ 00:00:59
URL: http://meisjalil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0