Värst på Grammy

På begäran kommer här de som lyckades sämst med att stråla på Grammy Awards. Vem tyckte ni var värst?


Brooke Hogan gjorde sin bästa Victoria Silvstedh imitation.


Lisa Rinna ser för en gång riktigt classy ut, om det inte vore för skåran i axelbandet och den hög slitsen så hade hon faktiskt lyckats.
Men nu gjorde hon inte det. Ni ser ju själva hur bra resultatet blir när man sätter ett par ojämna sillisar i en assymetrisk skärning.


Bay Ling bar kort och gott godispapper.


Paula Abdul misslyckades totalt med sin gladiator/gudinne look.

Vanligtvis så vackra Leona Lewis floppade av samma anledning som Brooke.
Bär inget Victoria Silvstedh skulle köpt!

(posh24.se)

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vad stor Leona Lewis såg ut! Har alltid trott att hon är skinny..

Bay Ling bör skippa luggen

men Paula Abdul är värst!

2009-02-11 @ 18:02:37
Postat av: qwefgrt

Paula Abdul var värst..tror jag

2009-02-12 @ 17:39:50
Postat av: Alice

Tyckte Bai Ling´s klänning var rätt cool! De resterande var gräsliga.

2009-02-13 @ 13:37:27
Postat av: Josefine

Ursh. Leona såg verkligen för jävlig ut. Om jag någongång bär något som får mig att se uppsvullen och naken ut, SKJUT MIG!

2009-02-16 @ 13:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0