Jag älskar dig ändå Drew

Jag har en enda förklaring till Drews look:Drew strosa glatt runt i sin lägenhet, invirad i sitt silkeslakan och känner sig sådär härligt naturligt. Plötsligt ringer mananger, Drew har totalt glömt att hon ska på premiär om en halvtimme. Hon klämmer sig i första bästa tråkiga svarta klänning, och glömmer att ta lakanet. Men tiden är knapp och hon hinner inte byta om. Så hon slänger sig iväg och hoppas att alla fashionistor går på "Jo men det här den senaste Dior, visste du inte det?" Varpå modetyckarna skakar sin små huvuden så snabbt det kan, i rädsla för att verka ute.



(people.com)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Klänningen i sig (som är från Lanvin, sorry jag är en obotlig besserwisser) är hur snygg som helst, speciellt på visningen på modellen. Men på Drew var passformen effing bad, och din beskrivning stämmer på hennes sätt att ha klänningen. Men inte klänningen egentligen.

2009-02-03 @ 23:46:53
Postat av: nea

Klänningen är väl inte heelt jäkla katastrofal egentligen, men som föregående talare påpekar, Not on her. Sedan förövrigt, är hon inte "sjukligt" blek?

2009-02-04 @ 09:46:08
Postat av: Petra

Gumman, du publicerar inga bilder på dig själv och ägnar istället ditt liv åt att hacka ner på andra. Förstår inte du att det inte har någon effekt eftersom det enda som man ser av dig är en gigantisk panna uppe i din header, och är det något som är fult, oattraktivt och äckligt så är det din panna.



Så ta hand om dig själv, kolla dig i spegeln och tänk efter först!

2009-02-04 @ 12:42:50
Postat av: Fantasy Girly

Till Petra: Läs inte bloggen om du inte gillar när folk skriver negativt om andra, för det är vad den går ut på. Själv älskar jag den, såsom många andra gör, vilket du skullle märka om du tittade runt lite på kommentarerna. Dessutom är jag rätt säker på att det inte är bloggägarens panna (Har jag rätt?? Oo') som pryder headern. Och det här är ingen personlig blogg som egoistiskt fokuserar på bloggägaren (min är en sådan, men jag skriver den för min egen skull, inte för att den ska vara kul att läsa, och har inga bilder.) Sluta klaga på andra som gör ett fantastiskt jobb när du inte ens vågar lämna din bloggadress!



Till Bloggägaren: Keep on going girl! We love it <3



Till Drew: Titta dig i spegeln innan du väljer klänning: bara för att det är senaste modet så betyder det inte att den passar på alla.



Till alla andra: Puss och kram and have a nice day! <3

2009-02-04 @ 19:49:11
URL: http://fantasygirly.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du sett amanda bergs bild till någon underkläders sak? ser ut som en hora.. alltså, med sminket och posen och så. väldigt B och white trash :/

2009-02-04 @ 19:50:36
Postat av: Mia

Hahahaha, petra, kul kommentar.. Man måste ju verkligen LETA fel om man hackar ner på en (förövrigt helt felfri) panna?!



Både du, din panna och bloggen är underbara!

2009-02-05 @ 17:33:45
Postat av: Anonym

pannan tillhör bloggaren för dom som undrar (:

2009-02-05 @ 17:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0