In your face biatch

Endel kommentar jag får är så underliga, som den här:

Anonym om Klingan:
åh vad du irriterar mig ibland, du kan inte så mycket om kläder alltså lilla du!

svar: Vaddå "du kan inte mycket om kläder?". Nej när det kommer till tygsorter,tvättar och sömmar är jag inte sådär jätteinsatt. Är du?

Antagligen menar hon att jag inte kan modet. Nehe? Det är samma sak som när folk springer runt och gapar om att man inte kan något om musik bara för att man gillar Britney Spears istället för Kent. Det finns ingen bra eller dålig musik, bara olika smak. Samma sak med kläder. Jag vet mycket väl att det är jättetrendigt att det hon bär är trendigt, men jag måste väl inte gilla det bara därför eller hur?

För vad tråkigt det vore om varenda människa klädde sig som Elin, inte för att hennes stil är ful, utan för att då skulle ju alla se exakt likadana ut. Och det skulle ju göra hela modebuisnessen rätt ointressant, eller hur?



Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker att du borde visa hur du klär dig innan du kritiserar vad andra har på sig.

2009-02-02 @ 18:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0