Fråga

Någon frågade om man jag får ta bilder hur som helst. Nej det får jag inte, egentligen ska man fråga innan man använder en bild från en annan sida. Men om alla mailade Blondinbella och bad om tillåtelse så skulle de ta väldigt lång tid. Därför har de flesta bloggare, tidningar m.m regeln att man måste skriva var bilden kommer ifrån. Jag försöker verkligen komma ihåg att alltid göra det, men det händer att jag glömmer. Då får ni gärna påminna mig.

Vem eller vad önskar ni att jag skrev om?

Kommentarer
Postat av: michaela

celine dion!

2009-02-14 @ 12:31:25
URL: http://michaeala.blogg.se/
Postat av: Josefine

Förlåt om jag kommentarsbombar.

Jag hade tyckt det var kul med lite "Jessica före och efter" vikt uppgången. Personligen tycker jag Jessica är mycket finare nu, hon känns mer äkta. Men lite bilder för att jämföra med kanske kan vara kul? Jag vet att det här med vikt är ett känsligt ämne dock, men om du är modig så varför inte? :)

2009-02-16 @ 13:23:48
Postat av: Fantasy Girly

Avril Lavigne is my all, skriv gärna om henne. ^^, Nog för att hon inte är så aktiv längre, men ändå. xD Sen gillar jag när du skiver om bloggare. <3 Fortsätt vara "elak" bara, så blir det nog bra. -^w^-

2009-02-16 @ 20:34:35
URL: http://fantasygirly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0