Svar på tal

Jisses vad mycket kommentarer det har dykt upp över natten. Har tagit bort ett par. Den första var på en av Kissies bilder där någon skrivit "hon väger minst 60 kg, inte alls 50 som hon säger ha" typ. 60 kg är ingenting, och jag uppskattar icke att folk försöker göra det till någon slags övervikt. Kissie är ju smal som en sticka förövrigt.

Annat jag inte tycker är okej är att skriva kommentarar där de står att personen är ful, äcklig osv. Jag försöker nämligen (till en viss grad hehe) behandla folk som jag själv vill be behandlad. Ifall någon drev om lite kläder jag haft på mig så skulle jag nog mest skratta åt det. Men om någon skulle kalla mig tjock och ful skulle det har tagit hårt, det är ett personangrepp. Därför accepterar jag inte sånna kommentarer till andra heller. Den här bloggen handlar om kläder och hår, inte folks vikt eller näsor. Ifall jag skulle vilja skriva om det hade jag startat en blogg som gjorde recensioner på folk plastikoperationer istället.

Dom andra var både bu och bä, men här var någon som var arg:

Marielle om Jag lider med Engla:
Du måste få en betydligt tråkigare resumé av året än henne ändå. Vad har du gjort i år? Jo, bloggat om andras bloggar, kommenterat andras bloggar, dissat andras bloggar... Drivit en bitchig blogg. Dags att tänka om tror jag. Det här kommer inte att bli en hit!

svar: Jag tycker inte bloggen är särskilt bitchig, mer skojfrisk. Men allting uppfattas ju på olika sätt. Sedan hänvisar jag dig till mitt akriv angående att skulle spenderat hela året med denna blogg,har nämligen  jag endast skrivit december månad.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Skirbra blogg, och en jättebra inställning till vad som är okej och inte okej att skriva i kommentatorsfältet.

Der kommer bli jobbigt för dig sen när du får tusentalsläsare att radera såna kommentarer, för stor det kommer den här bloggen att bli!

2008-12-29 @ 12:31:26
URL: http://nathalie1.blogg.se/
Postat av: Sofie

Bra att du har såna regler :) annars kan det lätt gå över i personangrepp. Tror din blogg kommer bli stor om du gör reklam för den och om du kanske gör om bloggen så det blir lite roligare att läsa?:) bara ett tips. :)

2008-12-29 @ 18:14:16
Postat av: vision

jag gillar din blog som fan, vart ser man vad du har på dig? ;)

2008-12-29 @ 22:44:00
URL: http://www.nihilisten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0