Kissie <3

Kissie är verkligen i klass för sig när det gäller att sätta ihop outfits med målet att få kläderna att se så billiga ut som möjligt. Det är inte klok, vad hon än har på sig så medför det genast känslan "Vad håller hon på med?". Vet inte om det kanske egentligen handlar mer om det vita håret samt de enorma brösten än vad hon klär sig i. Hur somhelst.
Tycker en leopardfärgar klänning med en giganstisk rosett är ett ganska utstickande plagg som det är, så varför köra på jeans till? Ha vi en oskriven lag som gör det förbjudet med jeans under klänning?
Den verkar kissiekatten hursomhelst glömt.

 

Kommentarer
Postat av: glitzy

sökte på glitzy och såg att jag ännu inte fått en sågning;) kanske kommer?

2008-12-14 @ 16:03:13
URL: http://glitzybloggen.se
Postat av: ♥JuJu♥

Inte så snyggt nä, men skulle hon inte haft det så skulle det ju ha sett ännu billigare ut, eller? haha :P

2008-12-14 @ 16:41:54
URL: http://shesmiles.blogg.se/
Postat av: michis

jag tycker bara hon pose:ar så himla konstigt =O

2008-12-14 @ 22:32:05
URL: http://michaeala.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kissie - Hennes kläder (!) - Jag finner inga ord!!!

2008-12-17 @ 17:12:58
Postat av: linnea

kära lilla du hon har inte ens stora bröst.,hon har ingenting mer än att hon är en förebild för fjortis världen. alla tror att man ska se ut så, kan inte tänka mig att en vuxen karl tycker att de är sexigt,lr snarare jag vet att det inte är det. tjejer nu för tiden. kan inte alla bara slappna av å vara som dom är.?

2010-08-19 @ 06:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0