Tack och hjälp

Jag blir så glad över era reaktioner, kul att så många gillar bloggen. Nu känner jag mig inte lika elak längre haha. Någon nämnde att jag sa hur folk ska klä sig. FEL, jag säger hur folk inte ska klä sig.

Någon annan reagerade angående inlägget där jag skrev att Amanda Berg såg ut som en transa, självklart sytar jag inte på utseendet eller kläderna utan sminkning. Amanda är ju en skit vacker tjej!

Till sist. Oskar som skrev att min design va sådär, jag håller helt med dig! Den suger, men jag är för dålig på HTML för att fixa till den. Om någon vänlig själ känner för att hjälpa mig så hör jättegärna av er.

Kommentarer
Postat av: gabriella

Jag gör gratis bloggdesigner, så om du fortfarande behöver hjälp, kontakta mig! :)



här är länken till inlägget om designhjälp:

http://totallygabriella.blogg.se/2008/july/om-designhjalp.html

2009-01-04 @ 02:11:00
URL: http://totallygabriella.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag tycker designen på sidan är jättebra.

Det är inte massa plotter å jobbigheter (typ som Mogi) utan man kan koncentrera sig på bilderna och kläderna.

Less is more!

2009-01-04 @ 20:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0