Skärpning blogg.se

Om det inte vore för att jag var rädd att förlora er läsare så skulle jag byta bloggplattform. För blogg.se funkar inte längre. Nästintill varje gång jag ska logga in behövs minst tre försök innan jag kommer in. Det är segt, svårt att ladda upp bilder osv. Det blir helt enkelt himla svårt för att få något skrivet när det är så. Så vad tycker ni? Ska jag byta plattform? Var i såfall? Det enda jag känner till förutom blogg.se är för devote.se, och den känns ju lite mesig. Jag menar förut hette den ju tjejsajten.se.


Kommentarer
Postat av: Siri

Jag har precis bytt till Wordpress och jag tycker det funkar jättebra.

2009-01-17 @ 13:23:53
URL: http://zirran.wordpress.com
Postat av: Jakob

blogspot kanske?

Men jag har ingen erfarenhet med det.

2009-01-17 @ 13:27:00
Postat av: Hedvig

blogspot.com är skitnajs :) har haft det sen -05 och aldrig varit några problem!

2009-01-17 @ 13:50:56
URL: http://headvig.blogspot.com
Postat av: Anna

Om du byter plattform följer vi läsare med :)

2009-01-17 @ 18:50:15
Postat av: linnea

blogspot ska vara bra , och jag följer med om du byter plattform ! :)

2009-01-17 @ 18:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0