Mindre bloggar förtjänar också uppmärksamhet!

Jag gillar variation i modet, och nu kommer jag antagligen få massa med banningar, men jag gillar inte den här "klä dig som en karl" looken. Den kan vara snygg men det finns ju gränser, som Agnyess går lååångt över. Därför gillar ajg den här tjejen som klär sig feminint, men inte mesigt. Att honkör less-is-more-looken som jag ständigt propagerar om gör ju inte precis att jag gillar henne mindre. Sussi heter hon och hennes blogg hittar ni här.


Svart kappa och brun väska som bryter av.
Och kolla in hennes hår, lockigt sval eller stram hästsvans är supersnyggt.
 

Klassisk svart-vitt blir aldrig fel.


Militärjackan funkar alltid, förväxla den dock inte med over-the-top-armejackor.
Dom är betydligt svårare att bära upp.

Kommentarer
Postat av: Miranda

Hm.. när du länkar till andra bloggar fungerar det aldrig för mig.

2009-01-09 @ 21:49:08
Postat av: d

tycker det ser ganska tråkigt ut...

2009-01-11 @ 21:10:27
URL: http://bunny.devote.se
Postat av: STINA

klä sig som en karl-grejen är grymt snygg tycker jag! fast som sagt, agyness blir för mycket. men den tjejen klädde i sakerna och jag älskade arméjackan.

2009-01-12 @ 20:44:08
URL: http://sundaysunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0