Sibel

(Som ni läste i inlägget nedanför så kunde jag inte publicera detta inlägg då jag var tvungen att länka till en blogg jag ogillar, som tur va så hitta jag bilden på en annan blogg också. Tydligen fick den vara där, men inte på min blogg.
Då rycker ju ni coola läsare in och länkar till en annan blogg som har bilden. Men titta medan ni kan, det är väl bara en tidsfråga innan jag blir tillsagd igen. Rätt pinsamt att en storbloggare håller på att jaga min lilla blogg sådär.)


Gamla idoldeltagaren Sibel satsade på den klassiska polsk hora looken på Spotlife blogg fest igår. Så här får du den själv, i 3 enkla steg.

1. Ta en burk foundation och fördela jämt över ansiktet, hela burken bör användas!
2. Applicera ett orange foundation så ojämt som möjligt över dina kinder.
3. Leta fram din gamla målarlåda med pensel och dra över ögonlocket, less is more existerar inte, utan du ska ha nästa ända upp till ögonbynen.
4. Ta det som är kvar av målarfärgen och kladda på dina sönderplockade ögonbryn.

TADAAAA, nu är du redo att dejta Dennism! (om du är liten som Tummelisa dvs)


(bild http://calvinbozic.blogg.se)


Kommentarer
Postat av: Fantasy Girly

Oo' Shiet vad hemskt...

2009-02-02 @ 17:15:27
URL: http://fantasygirly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0