Klingan i lapptäcke och fyllelugg

Elin Kling har tjatat något väldigt om hur mycket hon älskar 90-tals sneluggen och hur trendig den är. På den här bilden tycker jag hon mest ser ut som mig en kväll efter allt för många glas, i färd med att försöka få till en snygg frisyr och samtidigt dölja mitt rinnande smink framför kameran. Eller när man försöker se lite småsexig och nochalant samtidgt som man låtsas vara jäääääätteintresserad av en ragg paratar om.

Sen struntar jag faktiskt i om de där jeansen är limited edition från Cheap Monday och att varje par är helt unika. Dom är fortfarande skitfula.


Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DOM!! <3

2009-08-31 @ 10:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0