Hjälp mig att bestämma mig: Natacha Peyre

"De här bilderna beskriver hur jag känner mig just nu." Det är den enda Natacha skriver om dessa bilder. Vad hon menar är att hon känner sig:

a. Osminkad men väldigt söt.
b. "Faan att jag skröt så om att flytta till LA och allt coolt jag skulle göra där. Alla vet ju att min enda inkomstkälla är att ha kompiösa mängder produktplacering i min blogg, som förövrigt mest består av att jag fortfarande snacka om allt jag ska göra samt visar bilder på min rumpa."
c. Mystisk...
d. Vem vet, Natacha är så virrig att man inte har en aning om vad hon menar nu förtiden.





Kommentarer
Postat av: Anonym

hon kanske bara kände sig mysig och orklös. en mysa hemma i nått tjockt och mysigt. allt behöver ju inte ses som negativt?

2008-12-23 @ 22:43:08
Postat av: FEBB

jo. blä för henne

2008-12-27 @ 02:36:07
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Mathii

Skönt att pessimister har någon hemmsida att ta vägen till nångång också. Tycker synd om dig..att du inte kan ge människor en chans. Du har dömt ut natacha peyre helt och väljer nu att verkligen VÄNTA på att få ladda upp ngt nytt att skriva om henne.. get a life? HA ROLIGT! man lever bara en gång... being mad makes you old.. stop being such a bitch.

2009-01-08 @ 11:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0