Well done video: Shayne Ward - No U hang up

Ni får tycka jag är hur cheesy ni vill som gillar den här låten, men jag älskar den och det står jag för! (Där ser ni som påstår att jag inte står för mina åsikter eftersom jag itne visar mig på bild.)

Dessutom är videon grym! Väldigt få arister lyckas göra sexigt, pirrande videon utan att det blir tacky. Tycker den förmedlar passion och kärlek på ett väldigt vackert sätt. Att sen producenten har slängt in väldigt odiskret produktplacering för Nokia är något jag kan leva med.


Kommentarer
Postat av: Anonym

håller helt och hållet med dig! älskar både låten och videon.

2009-01-05 @ 00:26:50
Postat av: michaela

hemskt enligt mig, men bra att du står för din åsikt! (tycker för övrigt heller inte att det är nödvändigt o se hur du ser ut lr dylikt)

2009-01-05 @ 19:00:09
URL: http://michaeala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0