Let´s dance

Såg ni Let´s dance? Jag har inte gjort det tidigare säsonger, men den här hade ju massa roliga deltagare. Knappt någon c-kändis så långt ögat nådde. Sen måste man ju såklart följa Blondinbella. Mina första favorit var Världens starkaste man Magnus, verkar skitmysig, var sinnesjuk grasiöst med tanke på att han är en jätte och sen var det väldigt underhållande att se hur han slängde runt med sin partner som om hon vägde ett mjölkpaket. Min andra favvo var Morgan Alling, trodde aldrig en "Kändis" av hans klass skulle ställa upp, en stenseriös skådis. Men kul att man kan bjuda på sig (Persbrandt detta är en hint till dig), sen var ha nockså grymt duktig och det var riktigt rörande att se hur tagen han blev av juryn fina omdöme. Men nog om vad jag tyckte. Vad tyckte ni om deltagarna? Och framförallt, om deras kläder? Här kommer ett urval av scenkläderna.


Kitty bar en fruktsallad.
Foto:Linus Hallsenius/TV4

Isabella var en indiskmagdansös/isprinsess korsning.
Foto:Linus Hallsenius/TV4

Min favvo Mrgon hade glittrig supertight skjorta med sjuttiotalskrage.
Foto:Linus Hallsenius/TV4


Magdalena Graaf skulle kunna gifta sig i sina scenkläder, hoppas hon gör det. Men Daniel da Silva. Jag kan ju omöjlgit vara den ända som hoppas på en fling mellan dem?
Magdalena Graaf. Foto: Linus Hallsenius/TV4

Elisabeht Höglund är en tant och klädde sig därefter. Fantasilöst och trist.
Elisabet Höglund och Tobias Karlsson. Foto: Linus Hallsenius/TV4

Laila Bagge var fransigt,glittrigt halvnaken. Imorgon kommer löpsedlarna skrika "BRÖSTCHOCK!"
Laila Bagge. Foto: Linus Hallsenius/TV4
(tv4.se)

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Men vad gör det er om jag gör lite "extra-reklam" för en mycket omtyckt tävling? Geez..

2009-01-10 @ 01:49:37
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: Anonym

Daniel Da silva heter han ;)

2009-01-10 @ 09:50:33
Postat av: Sofie

Håller med dig, skulle också vilja se persbrandt!

2009-01-10 @ 13:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0