Tusen tack

Fick nyss en kommentar av en gullig läsare som berättade Tyskungen som  sitter med i juryn till Aftonbladets "Stora Bloggpriset"  har nominerat lilla mig! 

Blev skitchockad, kommer ihåg att jag skrev om min blogg när han efterlyste bloggar att analysera, men när inget hände efter några dagar så glömde jag bort det hela. Just att Tyskungen nominera mig tyckte jag var extra kul, eftersom jag tycker hans blogg är skitbra. Får inte upp länk fältet, men gå in på Tyskungen.se så kan ni själva se. :)

Hur töntigt det än låter så känns det lite som ett erkännande. Denna blogg har bara vart igång i ca en månad, dock har jag skrivit min vardagsblogg i 1½ år , men den var uppenbarligen inte lika intressant som denna haha. Jag går journalistiklinje på gymnasiet och har älskat att skriva sen jag var lite, så då kanske ni kan förstår min lycka även om det "bara" gäller nominering. 



Skrev förutom om ni tyckte jag skulle röja min identitet eller inte, men tog bort den förfrågan. Någon undra om jag ville ut i rampljuset, och svaret är faktiskt nej. Hatkommentarer á la Kissie och Blondinbella vill jag verkligen inte ha varje dag, jag är alldeles för känslig. Så jag fortsätter hålla mig hemlig ett tag till.

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej, jag tycker inte att du ska berätta.

2009-01-06 @ 02:12:46
Postat av: Emma

Du gör som du vill, men visst är man nyfiken. :D

2009-01-06 @ 02:30:53
Postat av: tyskflickan

man undrar ju lite om du längtar ut i rampljuset nu när du fått lite erkännande..nej, förbli inkognito, det är mycket roligare så.. =)

2009-01-06 @ 03:14:41
Postat av: Malin

Roligt att du är nominerad! Hur många läsare är du uppe i nu varje dag?

2009-01-06 @ 17:11:06
URL: http://malinskarner.webblogg.se/
Postat av: what not to wear

de senaset tiden har jag haft ca 200-550 läsare om dagen. :)

2009-01-06 @ 18:01:18
URL: http://whatnottowear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0