Svar på kommentarer

Jag svarar inte på kommentarer direkt i inlägget, utan samlar ihop ngåra och gör ett inlägg istället.


Frida
 om Hyllning till alla unga mammor:

JO, jag brukar också läsa de där bloggarna, främst för att det är intressant att man ens KAN vara mamma i den åldern. I varje fall inget jag visste..


Svar: Uppenbarligen har denna människa missat sexualupplysningen i skolan. Annars skulle hon veta att det är möjligt för en kvinna att bli gravid så fort hon fått in första mens.


ghjkl om Silikonbröst:

på headern är det väl meningen att det är texten från gossip girl? där säger dom iaf "And who am I? That's a secret i'll never tell"


svar: Nej det är inte meningen att det ska vara exakt samma text. Det jag skriver om skulle inte passa in under en kategorin. Att platinablondt fjortis hår är fult är väl inte direkt en hemlighet...


michaela om Värst hittils:

kan du inte göra två olika bloggar? låta denna inrikta sig på kläder, och den nya på tankar? sen ge oss länken till din nya?

gillar dina åsiktsinlägg om sex. politik och skönhet väldigt mkt! Men gillar de andra med..


svar: Jag skulle jättegärna göra det, men vet inte jag känner att jag har tid med ännu en blogg. Men jag och en kompis har faktiskt diskuterat att starta en gemensam sådan blogg, så vi får se. I såfall ska den heta What Not To Think, som jag kanske skrivit i något annat inlägg haha.


Linn Lundh
  om Sverige mest förvirrade bloggare - Natacha Peyre:

hon är snygg, hon vet att hon är snygg , och ? , och palla med folk som är avundsjuka , vill hon se ut som hon gör , vill hon ha silikonläppar får vell fan hon ha det ,


svar: I den svenska bloggvärlden får man längre inte haen åsikt utan att bli anklagad för avundsjuk. Jag skrev faktiskt detta inlägg för att jag verkligen inte fattade var Natacha menade med texten, senare har jag förstått att hon tydligen opererat läpparna (igen?) på denna bild. Så det var ingen attack mot det.

Förstår inte vad du menar med att "hon är snygg, hon vet att hon är snygg och?". Är det de hon menar med bilden? Jag förstår fortfarande inte vad "get hungry" har med det att göra. Vill hon att vi ska äta hennes läppar, bli sugna på egna operationer? Ifall någon har någon som helst aning, så skriv det. (Nu är jag seriös igen)


k om ?:

ta inte kokain?
är du trög eller? haha...


svar: Ja antagligen. Jag har inte sådan stor koll på vad kokain och annat knark har för smeknamn.


Anonym om Funderingar kring Kissie:

På vilket sätt liknar hon en barbie? sådär ser väl alla tjejer med blonderat hår och smink ut


svar:Det finns otaliga sätt att ha blondt hår, detsamma när det gäller att sminka sig. Så nej det tycker jag inte.


Linda H  om Päls suger:

den jackan var hemsk.. jag har visserligen en pälsjacka men de djuren dog för över 40 år sedan för jag hittade den i mormors källare och anser inte det helt ok att ha på den eftersom annars dog de i onödan.... vad tycker du?


Svar: Jag är helt emot att man köper päls, även om man vet att just den räven inte lidit, eftersom man stödjer industrin i sig. Second hand är väl ungefär samma sak, men det mindre hemska av två onda ting. Dock vet jag inte riktigt med ärvda grejer, men stödjer ju inte industrin rent ekonomiskt, men du stödjer ju modet i sig som gör att flera kanske köper dem. Men man behöver ju inte överdriva, använd du din ärva pälsjacka, jag lovar att jaga dig om jag ser den på stan. Dock fungerar inte argumentet annars dog de i onödan. Visst djuret är redan dött och kommer inte att återuppstå, men genom att du betalar för det så gör det att fler djur kommer dödas.


Anonym om Stacey Keibler:

Man har vad man vill? bara för att just DU inte tycker det är snyggt betyder det inte att hon saknar stil? alla klär sig hur dem vill :)


Svar: Såna här diplomatiska kommentarer gör mig tokig. Hur kul skulle denna blogg vara om jag skrev  "personligen tycker jag inte att den här är superfin, men någon annan får gärna göra det". Inte särskilt rolig alls. Enligt mig saknar nämligen den människan i det inlägget stil, sen får du gärna tycka något annat. Och ja alla klär sig som dom vill. De är knappast så att jag går runt och skjuter folk på stan om de har på sig en jacka jag ogillar.


louice  om Nu för Amanda Berg för sjutton skärpa till sig!:

de får väl se ut som de vill?
Herregud dom vågar i alla fall sticka ut.


Svar: Herregud har jag någonsin sagt att man inte får se ut som man vill? Jag skulle också våga springa runt i trashiga kläder och transsmink, men jag har ingen lust, då JAG inte gillar den stilen.


Sen vill jag också säga tusen, tusen tack till alla snälla kommentarer jag får. Men fortsätt ifrågasätt också, jag vill ju inte har några Kenza läsare sm dyrkar marken där jag går ;)

pssst. Om det är något mer ni vill jag ska svara på, så skriv bara en kommentar.

Kommentarer
Postat av: emma.

trevlig blogg du har! :D

2009-01-10 @ 02:29:48
URL: http://hagelstorm.blogg.se/
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Ja, för att jag inte tänker förklara någonting. Låt mig heta vad jag vill liksom. Spelar det er någon roll? =/

2009-01-10 @ 03:44:33
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: Anonym

forsokte inte dumforklara dig genom att skriva att ayer betyder igar. var bara en upplysning. har sjalv inte hort laten sa jag vet inte..!

2009-01-10 @ 15:22:32
Postat av: Anonym

varför försöker du spela så bitchig i alla svar? vissa saker folk kommenterar är inte taskiga på något sätt, och endå skriver du nedtryckande svar! du förlorade nyss en läsare.

2009-01-11 @ 22:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0