Mer svar på tal

Jag har fått några få kommentarer angående att jag är elak och dessutom feg att för att jag är anonym, för att jag inte "står för den jag är". Jag skulle kunna skriva vad jag heter och visa en bild på mig, men det är inte att stå för vem man är för mig. Det är bara vanlig information.

Jag tycker inte heller att jag har någon anledning till att skriva om mig själv, då min blogg inte handlar om mig personligen utan om kläder. Att folk tycker att jag är elak mot människor gör faktiskt lite ont. Jag tycker inte utseende har någon speciell betydlighet, däremot är det kul att kolla på folks kläder. Så försök att se det så. Jag nämner inte någonstan något negativt om hur folk ser ut, enbart vad dom har på sig.

Jag blir jätteupprörd när jag läser kommentar som "det där är fult för att hon är tjock" eller "hon bär det bäst för hon är smal". Det är inget jag uppmuntrar till, och det ska ni ha väldigt klart för er, jag tar t.o.m bort de kommentarerna, just för att det inte har något med min blogg att göra. Jag har skrivit det förut, men tyckte det var lika bra att nämna det igen. Jag skriver enbart om folks kläder, inte hur de ser ut. Ändå gången jag skriver något kring kroppar är när någon har opererat sönder sig, och då skriver jag mer om att de var så snygga innan de tog till kniven, och att det är synd att de inte var nöjda med sig själv.

Men jag tänkte ändå fråga er. Tycker ni verkligen att jag är så elak, eller lyser ironin igenom mina inlägg?

p.s. Vet ni vad som är lite roligt? Personen som skrev att jag var feg som var anonym, har själv skrivit ett flertal kommentarer, under olika namn. Så vad vill du att jag ska kalla dig, Sofia, Lisa eller Linn? Snacka om att kasta sten i glas hus. Du borde kanske tänkt på att jag ser din ip -adress? Hihi, skrattar bäst som skrattar sist.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Kaxig blogg! I like it :D

Fortsätt skriva :

Jag sjunger i min blogg nu! Kika gärna in och lyssna. Sjunger på japanska, av alla språk!

Hoppas att du får en bra start på dagen :)

:

2009-01-03 @ 04:38:36
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/
Postat av: Oskar

Hej:)Jag läser din blogg varje dag nästan! Sjukt bra den är:D

2009-01-03 @ 10:49:53
URL: http://oskhar.blogg.se/
Postat av: Oskar

Hej:)Jag läser din blogg varje dag nästan! Sjukt bra den är, men designen är väl lite....

2009-01-03 @ 10:50:09
URL: http://oskhar.blogg.se/
Postat av: Marielle

Har du något lyckonr? I så fall, vilket och varför? :-)

2009-01-03 @ 12:15:38
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jag älskar din blogg! Jag har inte hittat många bloggar som din. Skit i vad alla säger(det negativa), för din blogg ÄR bra! Du trycker inte ner någon/några, du bara kommenterar deras klädvad. ;) Dessutom är du EN person som gör det, ex. Kenza får ju över 50 pers som gillar hennes kläder... Förstår du hur jag menar? =)

2009-01-03 @ 12:37:25
Postat av: Jonna

Jag älskar din blogg! Jag har inte hittat många bloggar som din. Skit i vad alla säger(det negativa), för din blogg ÄR bra! Du trycker inte ner någon/några, du bara kommenterar deras klädvad. ;) Dessutom är du EN person som gör det, ex. Kenza får ju över 50 pers som gillar hennes kläder... Förstår du hur jag menar? =)

2009-01-03 @ 12:38:28
Postat av: Louise

Jag tycker din blogg är jätte rolig. Om man inte förstår att de handlar om kläder och stil ska man kanske undersöka om det finns nått innanför pannbenet. Och jag älskar ironi haha

2009-01-03 @ 12:43:14
URL: http://splashi.blogg.se/
Postat av: Josefine

Haha, vad fan spelar det för roll att du inte "står för vem du är", dvs lägger upp en bild på dig själv och avslöjar ditt namn? Det enda du gör är att reflektera över kändisars klädval. Jag menar, sooooo? :P

2009-01-03 @ 13:00:06
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: therese

du säger hela tiden att du bara skriver om kläder och inte utseende men isf varför har du tagit amanda bergs bold från nyår och sagt att dem ser ut som transor ? du kan ju inte mena kläderna man ser ju bara över bröstet ??

2009-01-03 @ 13:06:33
Postat av: ailin

åh -.- , så jobbigt med folk som tar vissa saker och ting allt för seriöst, lixom det är en blogg!.. du ska väl få skriva om vad du vill, personligen älskar jag din blogg, faktist min favorit blogg.. blir så trött på alla som klagar på dig, jag menar - ingen har tvingat dom att läsa, gillar dom den inte så var vänlig att klicka på x'et i hörnet , am i right or am i right?.. och du skriver ju inte om personerna utan om deras fula kläder, visst jag älskar mode och blabalba men allt du säger är sant, hur faaaan kan det anses snyggt med hål i strumbyxorna och varför gör man egna hål, det ser ju bara trashing ut och inte alls modernt.och vem bryr sig om hur du ser ut, det är din åsikt som intresserar mig, inte hur du ser ut, jag gillar att du dissar (och hyllar), som sagt gillar din blogg skarpt :))))

2009-01-03 @ 15:04:05
Postat av: Inah

Jag tycker att bloggen är jätte bra och rolig, du ska absolut fortsätta och skita i vad folk säger, du måste ha rätt till din åsikt!! och som du sa det är kläderna du är mest inriktad på..



sen Therese när hon sa att dom såg ut som transor så tror jag faktiskt att hon syfta på att sminkningen va lite väl o ta i, det ser ut som om dem har ett halv kilo i ansiktet...



smink är som kläder enligt mig.. väljer man ett bra plagg som framhöver en på ett bra sätt kan de bli hur snyggt som helst, samma gäller med smink,

kan man sin grej så kan det bli jätte fint... sen beror det på va folk gillar också, vissa gillar mer den naturliga looken o andra gör inte det,



själv så skifftar jag lite beroende på hur jag känner mig o vad jag ska göra.. ska jag på fest så klart jag lägger på lite extra, men ibland kan de bli fööör mycket, man kan inte lyckas alltid me allt man gör..



Men jag tycker att alla ni ska lägga

av o tjaffsa om att hon är elak och att hon inte står för det hon säger... denna BLOGG handlar inte om henne utan om kläder.. men men... de va väll allt från mig :D Gott nytt år på dig :)

2009-01-03 @ 15:52:36
Postat av: tove

jag tycker det är ironiskt att de anonyma anklagar dig för att vara anonym ;)



jag gillar din blogg. fortsätt som du gör!

2009-01-03 @ 16:00:30
URL: http://madbunny.blogg.se/
Postat av: Celina

Jag älskar din blogg den är annorlunda utifrån andras och så =) keep up the good work <3

2009-01-03 @ 16:17:44
Postat av: Sandra

Jag tycker din blogg är riktigt underhållande. Mera mera =)

2009-01-03 @ 17:29:23
Postat av: Josefine

Ibland verkar det som att det bara finns iq- och humor-befriande varelser som läser bloggar.

Såklart att man fattar att det är ironi det handlar om, och om man inte gör det finns det många andra bloggar att läsa istället.

2009-01-03 @ 18:03:11
Postat av: Joanna

den här bloggen hamnar direkt i favoriter, klockren!

2009-01-03 @ 18:35:10
Postat av: Sussi

hahaha, älskling, din blogg är grym! Keep up the good work!

2009-01-04 @ 00:36:01
URL: http://sussitussi.blogg.se/
Postat av: Miranda

Lyssna inte på elaka personer, din blogg är skitbra!

2009-01-04 @ 16:49:20
Postat av: NormanBates

Läser din blogg varje dag :D

2009-01-05 @ 21:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0