Jag skriver inte bara om storbloggare

Jag har bestämt mig för attt börja skriva lite mer om mindre bloggarens klädstil. Man ska väl inte behöva vara Kenza för att få en diss av mig eller hur? Här är hur som helst en kille, som slipper det. Simon blandar hejvilt, och det blir riktigt bra. Vintage i kombo med märkeskläder och fynd från kedjorna är ju inte direkt en unikidé, men SImon lyckas skapa alldeles egen cool look. Här får ni några smakprov.

Stilrent svart
 

Skepparkavaj som bas, gör looken mer personlig med sjal i färg och vintagehattar.
 

Cardigan i kombination med t-shirt i tryck och ännu mer sjalar.



Vill du att jag skriva om dig eller någon du känner? Skriv en kort kommentar om din stil + din bloggadress, och vilken kategori jag kan hitta bilder.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men ingen bryr sig om dom där som man aldrig sett förut, skriv om såna man vet vilka de är ist. mycket roligare så

2009-01-07 @ 20:53:54
Postat av: michaela

nee jag gillar att du hade denna snubbe med! jag läser gärna om blandat okändingar o kändingar!



han hade skön stajl grabben

2009-01-07 @ 21:17:57
URL: http://michaeala.blogg.se/
Postat av: Anonym

bara det inte tappar konceptet och blir en "What TO wear blogg". sånna finns det redan för många av! annars tycker jag det är lite kul men som sagt inte för mycket!

2009-01-07 @ 22:24:46
Postat av: yo

bara du inte tappar ditt koncept så att det blir en "What TO wear blogg" det blir lite tråkigt och sådana bloggar finns det ju redan föör många av! din blogg är kul för att den är annorlunda och egen!!

2009-01-07 @ 22:28:35
Postat av: gay

men snälla, hon har haft ETT inlägg där hon skriver "what to wear" i sin blogg.

2009-01-08 @ 09:30:42
URL: http://pandoorasask.blogg.se/
Postat av: L,

tyckeru ska läsa och skriva vad du tycker om www.juulan.se 's blogg och klädstil, personlig och hon har härlig stajjl tycker då jag iallafall. Du hittar hennes outfit's under kategorin "dagens"

2009-01-12 @ 04:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0