Idol Alice

Jag vet att Idol är över. Jag följde det faktiskt knappt, men de gånger jag tittade på det och de jag läste om programmet, så var det enda jag kunde tänka på hur jäkla gnällig den där Alice var. Allt var fel och alla var elaka mot henne och hon tjatade om att hon skulle åka ut varje final för att hon var tjej. bla bla bla. Efter finalen så gnällde hon tillochmed på att tv4 framställt henne som gnällig.

Ja just det, outfitten ja. Den här suger, det är ingen ursäkt att hon sjöng en Avril Lavinge låt och försökte likna henne. Man ser inte ut sådär programmet före den stora finalen! Skäms.

Foto: Daniel Ohlsson/TV4

Kommentarer
Postat av: STINA

Att någon ens försöker efterlikna Avril Lavigne...

2009-01-13 @ 13:55:32
URL: http://sundaysunday.blogg.se/
Postat av: andrea

hahaa

"Efter finalen så gnällde hon tillochmed på att tv4 framställt henne som gnällig." Fan va komiskt!

2009-01-13 @ 15:14:27
URL: http://andrealm.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Hejsan! Vilka osannolikt rolig blogg du har! Shit, det kommer bli en vana att klicka in sig hit. Fortsätt så här så får du snart massvis med läsare!

2009-01-13 @ 16:46:52
Postat av: Anonym

Förstår din poäng men du vet att de har en stylis som säger åt de vad de ska ha på sig.. så tror inte att det var Alice's fel..:)

2009-01-14 @ 01:58:45
Postat av: luss

jag har hört att dom hade stylister... johans löshår var inte direkt nån hit heller

2009-01-16 @ 15:59:03
URL: http://byluss.devote.se
Postat av: Frida

Jag tyckte hon var söt i dom där kläderna, men tyckte inte om henne..

2009-06-14 @ 10:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0