Hyllning till alla unga mammor

Eftersom jag klagar så mycket, så tänkta jag passa på att hylla en grupp som verkligen förtjänar det, nämligen de unga mammorna! Bloggare som Sabina - 16 år och mamma, Mamma Becka och ungmamma15 bevisar gång på gång deras kritiker fel. Det är fantastiskt att läsa om deras liv som unga kvinnor tillsammans med sina barn, jag läser dem ofta eftersom det är så facinerande att läsa om person i samma ålder som en själv som lever ett såpass annorlunda liv.

Dessa tjejer visar att det finns andra alternativ än att göra abort om man blir gravid i ung ålder, deras bloggar är beviset på att livet inte tar slut bara för att man blir mamma. De umgås med vänner, går i skolan och har massa projekt för sig "trots" att de har barn. Framförallt så är de ett levande bevis på att det inte är åldern som avgör om man är en bra mamma eller ej.


Kommentarer
Postat av: soooophie

jag älskar din bblogg men jag tycker du börjar spåra ut (ämnet/handlingen) lite, what not to wear! älskar att läsa när du kritiserar kändisar/bloggare främst llite kändare så man vet vilka dom är. Jag tycker det är synd att du börjar skriva om annat såpass mycket som du gör, nu kännst det längre inte som du skriver om det du ska och du skriver väldigt lite om kritik på kläder. Skärpning jag vill inte sluta läsa din blogg för om man kollar tidigare i december så kan jag inte få nog vill bara fortsätta läsa! tack, som sagt JAGG ÄLSKAR DIN BLOGG(lite mer innan:D)

2009-01-08 @ 20:40:06
Postat av: Anonym

Jag håller inte med Sophie :) Jag gillar att du blandar upp ämnena... dessutom tycker jag fortfarande att huvudämnet är just What not to wear, de andra inläggen är intressanta pausnummer så att säga.

2009-01-08 @ 21:49:31
Postat av: Frida

JO, jag brukar också läsa de där bloggarna, främst för att det är intressant att man ens KAN vara mamma i den åldern. I varje fall inget jag visste..

2009-01-09 @ 11:35:28
URL: http://www.metrobloggen.se/oj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0