Golden Globe

På begäran kommer några som jag tyckte totalfloppade på året Golden Globe Awards.

Jag vet att jag antagligen har jämfört klänningar med gardiner förut, men här måste ju till-och-med J.Los största fan erkänna att det ser ut som något hon hittat på en gardinstång.


Den här klänningen slår alla tidigare rekord gällande "mest formlösa plagg".
Rachel har en killerbody, så fattar inte varför hon gömmer sig i ett skrynkligt lakan.


Det är inne med utväxt, men att ha det över halva hår är lite att gå för långt me trenden. Dessutom är klänninge allt anant än smickrande för Camerons överkropp. Om det inte hade vart en markering runt högra bröstet så hade den nog gått att rädda. Men nu. Nej. Icke bra.


Om det inte vore för att Beyoncé slitsat upp hela under delen av klänning så hade den vart grymt snygg. Men nu grävde hon sin egen grav.


Wow. Heidi stylist ville verkligen förstöra för henne. Varför skulle hon annars förstört denna coola klänning med ett jätterosett?

(bilder posh24.se)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag måste säga att Angelina Jolies klänning såg ganska hemsk ut också. Eller har jag drömt det?

2009-01-13 @ 00:13:37
URL: http://nathalie1.blogg.se/
Postat av: ellen

oj, det där var inte snyggt!

2009-01-13 @ 12:47:57
URL: http://ellenhyldgaard.blogg.se/
Postat av: sandra

inte bara det, heidis skor gör ju att hon får världens största fötter och korta underben.

2009-01-13 @ 16:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0