3 personer jag aldrig kommer skriva något negativt om

1. Tyra Banks
Hon är alltid fierce. Dessutom skulle min vän Simon döda mig om jag skrev ett enda ont ord om henne, hon är hans gud.




2. Britney
Jag har alltid försvarat Britney hur tokig hon än vart. Hon har vart min barndsomidol och jag tycker fortfarande att hon är grym. Hon må klä sig illa, men tycker folket har hånat henne tillräckligt, så hon klarar sig nog utan min kritik. (Okej jag erkänner ett inlägg har jag skrivit när hon hade en för liten klänning, men det gör jag aldrig om.)

Stjärnspäckat på MTV Video Music Awards 2008


3. Nicole Richie
Älskar hennes stil, och tycker det är beundransvärt hur hon gått från knarkade Paris-hangaround till stilsäker mamma.

 

(bild babble.com, posh 24.se)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Nicole gör aldrig några stil-fel heller, så det hade bara varit onödigt att inte ha henne med som nummer 3 ;P

Och jag håller med dig om Britney, hon har fått nog med kritik. Brit är Brit, love her always. Trots att hon klär sig förj*vligt ibland.

2009-01-06 @ 17:19:15
URL: http://thejosie.blogg.se/
Postat av: Sofie

BRA :D

2009-01-06 @ 23:46:59
Postat av: k

personer jag aldrig tänker skriva något negativt om;

"gått från knarkade Paris-hangaround"

bra där =)

2009-01-07 @ 03:21:43
URL: http://kaits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0