På begäran

Glitzy var besviken på att hon inte blivit kränkt/sågad/personligt påhoppad osv. Och besviken vill jag ju inte göra mina läsare, så självklart satte jag igång och kolla igne om hennes arkiv. Men jag måste erkänna att tjejen har koll, hon kör på trenden men spårar ändå ut totalt inte som Klingan och gänget har en tendens att göra.

Det enda jag reagerade på var väl hennes Lucia outfit. Jag är så trött på att tjej alltid ska sexifiera varenda traditionsgestalter och annat vi har. Man ska va sexig tomte, sexig häxa, sexig lussebulle. Jag orkar inte mer! Lucia ska ha långt vitklänning... punkt.


(bild glitzybloggen.se)

Kommentarer
Postat av: icki

Tycker outfittan passar bra ihop med bonnläppstatueringarna. Classy.

2008-12-14 @ 16:27:58
Postat av: madbunny

HAHAHAHA. "sexig lussebulle"

du är för härlig!

2008-12-27 @ 23:17:13
URL: http://madbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0