Nu blir jag bombhotad av Kenzas läsare

Jag tycker inte Kenza har särskilt snygg stil. Dessutom får jag ännu större lust att dissa henne när alla hennes wannabe fans avgudar henne och antagligen skulle skriva "Guuuuud va snyggt" även om hon gick ut i badrock.



Nitarmband, en alldelse för skinande klänning ihoprafsad av olika tyger, och läsare beter sig som att hon är den största inom mode någonsin. Helt oförståligt, visserligen tycker jag hela hennes bloggframgång är en gåta. Någon som har svaret?

Kommentarer
Postat av: SweenyTodd

Skitfult ärligt talat...

2008-12-22 @ 19:09:01
Postat av: SENSUELLT

hon jobbar som modell, något många tjejer vill bli därav kenzas storhet i bloggvärlden :)

2008-12-24 @ 08:17:41
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: Julia

Hmm, tänkte kika här efter att du hade kommenterat nataschas blogg att du skrev ett inlägg om henne, tycker att det verkar som att du endast kritiserar alla som du skriver om? När du skriver några negativt så kan du ju skriva något positivt, till det här tex att jag gillade den andra mer eller nåt. Inte bara klagomål :/

2008-12-24 @ 21:36:28
Postat av: Tora

Men Julia, bloggen heter ju whatnottowear (What NOT to wear), det står till och en beskrivning av bloggen längst upp: Konstruktiv kritik till modebloggare, kändisar och andra som borde skärpa till sig lite.

Varför skulle hon då skriva något positivt? Dummer...

2008-12-25 @ 18:47:34
Postat av: what not to wear

Till Tora, tack bra att du uppfattat bloggens poäng haha.

Till Julia, jag tycker en tex där det står "fint halsband, men klänning kunde vart i en annan färg" inte blir särskilt intressant eller rolig. Man måste inte vara så artig hela tiden. Ifall du vill läsa positiva saker så kolla in Well done eller Well done video kategorierna.

2008-12-25 @ 19:51:54
URL: http://whatnottowear.blogg.se/
Postat av: rebecca

hhiihi jag tycker hon har fina kläder men visst hon är säkert överskattad -.- Btw det skulle vara kul att se hur du ser ut och se hur du klär dig xD

2008-12-29 @ 04:14:47
URL: http://notlikeanyother.blogg.se/
Postat av: victoria

klänningen var faktiskt ganska fin, men jag skulle ha matchat den med andra accesoarer.

i övrigt tycker jag hennes klädstil är väldigt tråkig.

2008-12-29 @ 16:28:58
Postat av: Fantasy Girly

Tycker att det var den sämsta kombination någonsin! Och förlåt för att jag bombar dig med kommentarer, men jag tycker att din blogg är sjukt bra och rolig, inte som alla andra tråkiga modebloggar. ^__^

2009-01-10 @ 23:17:23
URL: http://fantasygirly.blogg.se/
Postat av: linda

Jag håller med dig,för du e mycket roligare o mer kritisk o det gillar jag=) Så kör hårt:)

2009-01-24 @ 01:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0